Utknął na „wymazać wewnętrzne urządzenia SATA”

Zamknięty
keinpesto Posty 2 Data rejestracji piątek 31 grudzień 2021 Status Użytkownik Ostatnio zalogowany poniedziałek 3 styczeń 2022 - 31 gru 2021 o 07:46
keinpesto Posty 2 Data rejestracji piątek 31 grudzień 2021 Status Użytkownik Ostatnio zalogowany poniedziałek 3 styczeń 2022 - 3 sty 2022 o 14:52
Cześć, jestem bardzo nowy w Linuksie, w rzeczywistości nadal go instaluję, gdy to piszę, ale mój komputer utknął na czymś

Mam laptopa z systemem Windows 10 Dell G3 z GTX. I aktualnie instaluję KDE Neon

Śledziłem samouczek na YouTube, wszystko szło gładko, dopóki nie dotarłem do menedżera bezpieczeństwa firmy Dell.

Przez ostatnią godzinę wyświetlał się na tym samym ekranie, „zaczynając wymazywać wewnętrzne urządzenia SATA” i za każdym razem, gdy niebieski pasek się zapełnia, powraca do początku

Nie wiem, co jeszcze zrobić, Google nie był dla mnie zbyt pomocny. I nic nie mogę zrobić, nie chcę ponownie uruchamiać komputera, ponieważ może to uszkodzić moje dane

Zaktualizuje Cię, jeśli wydarzy się coś innego

1 odpowiedzi

keinpesto Posty 2 Data rejestracji piątek 31 grudzień 2021 Status Użytkownik Ostatnio zalogowany poniedziałek 3 styczeń 2022
3 sty 2022 o 14:52
Cześć, jestem bardzo nowy w Linuksie, w rzeczywistości nadal go instaluję, gdy to piszę, ale mój komputer utknął na czymś

Mam laptopa z systemem Windows 10 Dell G3 z GTX. I aktualnie instaluję KDE Neon

Śledziłem samouczek na YouTube, wszystko szło gładko, dopóki nie dotarłem do menedżera bezpieczeństwa firmy Dell. https://1921681001.one/

Przez ostatnią godzinę wyświetlał się na tym samym ekranie, „zaczynając wymazywać wewnętrzne urządzenia SATA” i za każdym razem, gdy niebieski pasek się zapełnia, powraca do początku
https://clearclouddns.com/192-168-1-1/
Nie wiem, co jeszcze zrobić, Google nie był dla mnie zbyt pomocny. I nic nie mogę zrobić, nie chcę ponownie uruchamiać komputera, ponieważ może to uszkodzić moje dane