Fajne apki do selfie? [Rozwiązany/Zamknięty ]

Zasygnalizuj
Posty
66
Data rejestracji
środa 9 lipiec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
środa 17 luty 2016
-
Posty
3267
Data rejestracji
poniedziałek 24 marzec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
21 czerwiec 2020
-
Cześć, możecie mi polecić jakieś fajne aplikacje do robienia zdjęć typu selfie?
Chodzi o to, żeby były filtry, jakieś dodatki i bajery.

Z góry dzięki!

11 odpowiedzi

Posty
3267
Data rejestracji
poniedziałek 24 marzec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
21 czerwiec 2020
4 225
1
Dziękujemy
Karolina Świdrak

redaktor & social media manager - CCM Polska

Posty
1959
Data rejestracji
poniedziałek 1 luty 2016
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
23 czerwiec 2020
6 745
Może B612 - Selfie od serca Ci się spodoba.
Instagram ma tyle fajnych filtrów przecież!
Posty
1959
Data rejestracji
poniedziałek 1 luty 2016
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
23 czerwiec 2020
6 745
A ja się właśnie bawię MSQRD.
Posty
1959
Data rejestracji
poniedziałek 1 luty 2016
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
23 czerwiec 2020
6 745
Aplikacja, która na żywo nakłada maski na twarz. Można zrobić film albo tylko zdjęcie. Na Androidzie jest tylko kilka masek, ale dla iOS jest ich o wiele więcej. Aplikację właśnie kupił Facebook. Fajna zabawa.
Posty
433
Data rejestracji
piątek 25 kwiecień 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
środa 19 lipiec 2017
185
Ja używam Candy Camera - miliony filtrów i efektów specjalnych.
Posty
3267
Data rejestracji
poniedziałek 24 marzec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
21 czerwiec 2020
4 225
Aparat BestMe Selfie - aż 125 filtrów do wyboru i setki innych efektów specjalnych. Bardzo fajna appka.
Posty
152
Data rejestracji
czwartek 23 kwiecień 2015
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
26 listopad 2019
61
Face changer 2 - pozwala fajnie bawić się zdjęciami, zamieniać różne ich części (oczy, usta, uszy itd.)
Posty
3267
Data rejestracji
poniedziałek 24 marzec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
21 czerwiec 2020
4 225
Ja używam MakeupPlus - pozwala podrasować zdjęcia, podciągnąć efekty i dodać makijaż. Ogólnie - trochę uładnić obiekt fotografii.
Posty
433
Data rejestracji
piątek 25 kwiecień 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
środa 19 lipiec 2017
185
I jeszcze Boomerang - pozwala robić fajne ruchome fotki :)
Posty
341
Data rejestracji
piątek 25 kwiecień 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
26 listopad 2019
168
A może Prisma? Co prawda nie jest stworzona do robienia selfie, ale zamienia zdjęcia w malowane obrazy, więc warto, bo efekt spektakularny.
Posty
402
Data rejestracji
piątek 25 kwiecień 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
1 sierpień 2017
179
Może Ci się przyda ta porada o aplikacji Prisma:
https://pl.ccm.net/faq/9383-jak-uzywac-aplikacji-prisma
Jeśli jesteś fanem Cristiano Ronaldo, możesz pobrać aplikację CR7Selfie
i zrobić sobie zdjęcie z piłkarzem...
so cool...
Posty
300
Data rejestracji
piątek 25 kwiecień 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
27 grudzień 2018
149
No co, każdy chce mieć zdjęcie z mistrzem świata :)
Posty
82
Data rejestracji
piątek 11 marzec 2016
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
środa 28 czerwiec 2017
13
Polecam aplikacje Prisma - suuuuper zabawa i takie filtry jak na obrazach.
Posty
3267
Data rejestracji
poniedziałek 24 marzec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
21 czerwiec 2020
4 225
Polecam artykuł: Jak używać aplikacji Prisma.