Fajne apki do selfie?

Rozwiązany/Zamknięty
Gryt22
Posty
66
Data rejestracji
środa 9 lipiec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
środa 17 luty 2016
- 17 lut 2016 o 08:17
Karolina Świdrak
Posty
3278
Data rejestracji
poniedziałek 24 marzec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
5 grudzień 2021
- 2 lis 2016 o 17:09
Cześć, możecie mi polecić jakieś fajne aplikacje do robienia zdjęć typu selfie?
Chodzi o to, żeby były filtry, jakieś dodatki i bajery.

Z góry dzięki!

11 odpowiedzi

Karolina Świdrak
Posty
3278
Data rejestracji
poniedziałek 24 marzec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
5 grudzień 2021
9 004
11 sie 2016 o 14:51
1
Anna Dobrzyńska
Posty
1978
Data rejestracji
poniedziałek 1 luty 2016
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
19 grudzień 2021
13 509
17 lut 2016 o 16:46
Może B612 - Selfie od serca Ci się spodoba.
0
Instagram ma tyle fajnych filtrów przecież!
0
Anna Dobrzyńska
Posty
1978
Data rejestracji
poniedziałek 1 luty 2016
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
19 grudzień 2021
13 509
9 mar 2016 o 21:08
A ja się właśnie bawię MSQRD.
0
Co to jest?
0
Anna Dobrzyńska
Posty
1978
Data rejestracji
poniedziałek 1 luty 2016
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
19 grudzień 2021
13 509
10 mar 2016 o 19:47
Aplikacja, która na żywo nakłada maski na twarz. Można zrobić film albo tylko zdjęcie. Na Androidzie jest tylko kilka masek, ale dla iOS jest ich o wiele więcej. Aplikację właśnie kupił Facebook. Fajna zabawa.
0
Martusia
Posty
433
Data rejestracji
piątek 25 kwiecień 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
środa 19 lipiec 2017
255
17 mar 2016 o 15:29
Ja używam Candy Camera - miliony filtrów i efektów specjalnych.
0

Nie znalazłeś odpowiedzi, której szukasz?

Zadaj pytanie
Karolina Świdrak
Posty
3278
Data rejestracji
poniedziałek 24 marzec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
5 grudzień 2021
9 004
7 kwi 2016 o 10:03
Aparat BestMe Selfie - aż 125 filtrów do wyboru i setki innych efektów specjalnych. Bardzo fajna appka.
0
starter444
Posty
152
Data rejestracji
czwartek 23 kwiecień 2015
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
26 listopad 2019
193
15 kwi 2016 o 13:57
Face changer 2 - pozwala fajnie bawić się zdjęciami, zamieniać różne ich części (oczy, usta, uszy itd.)
0
Karolina Świdrak
Posty
3278
Data rejestracji
poniedziałek 24 marzec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
5 grudzień 2021
9 004
Zmodyfikowany przez Karolllla dnia 4/05/2016 o 12:04
Ja używam MakeupPlus - pozwala podrasować zdjęcia, podciągnąć efekty i dodać makijaż. Ogólnie - trochę uładnić obiekt fotografii.
0
Martusia
Posty
433
Data rejestracji
piątek 25 kwiecień 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
środa 19 lipiec 2017
255
30 cze 2016 o 12:45
I jeszcze Boomerang - pozwala robić fajne ruchome fotki :)
0
smaria
Posty
341
Data rejestracji
piątek 25 kwiecień 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
26 listopad 2019
350
26 lip 2016 o 17:00
A może Prisma? Co prawda nie jest stworzona do robienia selfie, ale zamienia zdjęcia w malowane obrazy, więc warto, bo efekt spektakularny.
0
Meastrio
Posty
402
Data rejestracji
piątek 25 kwiecień 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
1 sierpień 2017
293
20 paź 2016 o 21:53
Może Ci się przyda ta porada o aplikacji Prisma:
https://pl.ccm.net/faq/9383-jak-uzywac-aplikacji-prisma
0
Jeśli jesteś fanem Cristiano Ronaldo, możesz pobrać aplikację CR7Selfie
i zrobić sobie zdjęcie z piłkarzem...
0
so cool...
0
Misialinka
Posty
300
Data rejestracji
piątek 25 kwiecień 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
27 grudzień 2018
217
24 sie 2016 o 16:09
No co, każdy chce mieć zdjęcie z mistrzem świata :)
0
karakanka
Posty
82
Data rejestracji
piątek 11 marzec 2016
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
środa 28 czerwiec 2017
23
17 sie 2016 o 07:55
Polecam aplikacje Prisma - suuuuper zabawa i takie filtry jak na obrazach.
0
Karolina Świdrak
Posty
3278
Data rejestracji
poniedziałek 24 marzec 2014
Status
Użytkownik
Ostatnio zalogowany
5 grudzień 2021
9 004
2 lis 2016 o 17:09
Polecam artykuł: Jak używać aplikacji Prisma.
0