Zasygnalizuj

Jackpot [Rozwiązany]

zadaj pytanie Jakinick 3Posty niedziela 26 marzec 2017Data rejestracji poniedziałek 27 marzec 2017 Ostatnio zalogowany - Ostatnia odpowiedź dnia 8 wrz 2017 o 07:20 przez LuizaFrytka
Krecilam kolkiem jackpot tysiace razy. Jak to jest mozliwe, ze nigdy nie wygralam najwiekszej nagrody. manipulacja i tyle w tym temacie.
Przydatny
+0
bardziej mniej
Przykro nam bardzo :-( Mowa o aplikacji na smartfona?
Wyraź swoją opinię
Przydatny
+0
bardziej mniej
Candy Crush. Gram na i-padzie i i-phonie. Kilka tysiecy razy krecilam kolowrotkiem i wygrywalam nagrody. Zawsze tajemniczo omijany jest jackpot. Pozdrawiam.
Wyraź swoją opinię
Przydatny
+0
bardziej mniej
Możliwe, że coś jest na rzeczy. Ja też gram w CCS w od lat i nigdy nie miałam jackopta. Zwykle 5 ruchów, rybki albo różowe kółeczko.
Wyraź swoją opinię
Przydatny
+0
bardziej mniej
Dokladnie tak Karolllla. Pisze o tym tylko dlatego, ze nie lubie oszustwa. Tak mnie to irytuje, ze mimo dotarcia do poziomu 468 chyba zrezygnuje.
Wyraź swoją opinię
Przydatny
+0
bardziej mniej
Rozumiem Cię doskonale :) Chociaż ja zbyt mocno lubię tę grę, żeby się przejmować takim drobiazgiem. Ale ja jestem dopiero na 200 poziomie :)
Wyraź swoją opinię
Przydatny
+0
bardziej mniej
Gram w CCS od kilku lat. Kręce kółeczkiem każdego dnia. Jeden raz trafiłam Jackpota. Było to tuż po aktualizacji aplikacji i ogólnie miałam wtedy niezłego farta - przeszlam naraz kilkanaście poziomów. Następnego dnia wszystko wróciło do normy, a Jackpota nie trafiłam nigdy więcej.
Karolllla 2540Posty poniedziałek 24 marzec 2014Data rejestracji ModeratorStatus 31 sierpień 2017 Ostatnio zalogowany - 30 mar 2017 o 12:05
A więc Jackpot naprawdę istnieje!
Odpowiedz
Floreo 1235Posty poniedziałek 1 luty 2016Data rejestracji ModeratorStatus piątek 8 wrzesień 2017 Ostatnio zalogowany - 30 mar 2017 o 12:37
Tak :-D Ale wydaje mi się, że był to błąd w aplikacji.
Odpowiedz
Wyraź swoją opinię
Przydatny
+0
bardziej mniej