Chmury

Rozwiązany/Zamknięty
oczko Posty 1 Data rejestracji poniedziałek 2 maj 2016 Status Użytkownik Ostatnio zalogowany poniedziałek 2 maj 2016 - 2 maj 2016 o 09:57
Anna Dobrzyńska Posty 1974 Data rejestracji poniedziałek 1 luty 2016 Status Użytkownik Ostatnio zalogowany 19 grudzień 2021 - 15 maj 2016 o 19:47
Dopiero zaczęłam przygodę z tabletem Alcatel one Touche P310x i internetem wogóle.
Gdzie zdobyć instrukcję do tego urządzenia po polsku.Do czego służą te wszystkie aplikacje,które są na tym tablecie.Jestem zielona,czy jest Ktoś,kto pomoże mi to wszystko zrozumieć?Telefonu też używam tylko do dzwonienia,bo nie mam pojęcia do czego cała ta reszta.O co chodzi z tymi chmurami,które są najlepsze,jak już coś tam"włożę"to jak to potem "wyjąć"?Takich pytań mam dziesiątki,tylko czy znajdzie się Ktoś,kto ma tyle cierpliwości.Proszę pomóżcie!

2 odpowiedzi

Anna Dobrzyńska Posty 1974 Data rejestracji poniedziałek 1 luty 2016 Status Użytkownik Ostatnio zalogowany 19 grudzień 2021 13 497
4 maj 2016 o 07:37
Z polską instrukcją online jest problem. Kupując sprzęt w Polsce musisz dostać polską instrukcję. Poszukaj jej.

Twoje pytania są rzeczywiście podstawowe i opisywanie działania aplikacji jest nieefektywne.

Polecam Ci znaleźć w pracy, w sąsiedztwie lub po prostu w Internecie (ogłoszenia lokalne na gumtree.pl, olx.pl etc.) osobę, która wprowadzi Cię w świat nowych technologii. Może to zrobić w zamian za dobre ciasto, nalewkę albo za niewielkie pieniądze.

Zobaczenie na żywo możliwości Twojego sprzętu pozwoli Ci złapać zasadę działania, a potem poprowadzi Cię intuicja, bo tak działają właśnie aplikacje - są intuicyjne, ale najpierw trzeba poznać podstawy.

Powodzenia!
0
Dziękuję za poświęcony czas.Liczyłam na coś bardziej konkretnego (to tak jakby choremu na nerwicę radzić"nie denerwuj się"Pozdrawiam
0
Anna Dobrzyńska Posty 1974 Data rejestracji poniedziałek 1 luty 2016 Status Użytkownik Ostatnio zalogowany 19 grudzień 2021 13 497
15 maj 2016 o 19:47